söndag 31 december 2006

En dröm gick i uppfyllelse

Gott Nytt År!

"En dröm ger åt tanken vingar, den blir verklig då.
I drömmen du allt betvingar och allt du vill kan du få.

Och om du på lyckan väntar så ska du finna den en gång
fast ändå ditt hjärta kanske gråter
så kommer drömmen åter
med kärlekens vackraste sång"

Ur "Askungen anno 1950" nynna gärna med

2006 har varit förändringens år såväl personligt som politiskt. I båda fallen hade det inte gått vägen utan de där nära och kära. Som hugger i lite extra, tror på det hela och ställer upp. Skrattar, ler och gråter såväl lämpligt som olämpligt. Förmanar och förundras då allt från den försynta till atombomsexplosiva Camilla ger sig hän. Mitt uppdrag är fantastiskt.

Tack För I År alla ni fantastiska jag mött och som mig stödt!

"Se mig för här är jag, låt mig få komma nära
till era hjärtan så som den jag är"

För den som vill, vågar och kan, ge mig ett tecken, ni som ännu inte gjort det så får ni mitt nya VIP-brev direkt i maillådan. Det första kommer inom 48 timmar. Missa inte det. Ser framemot och välkomnar också "back on track" allas vår Stefan Tornberg som utlovat en comeback på, stefantornberg. blogspot.com i morgon 1 januari!

Glöm futtiga realiteter för ett ögonblick, våga bara vara och ge varje sinne en njutning. Höj din glamour-faktor det är ju ditt drömliv det gäller!

Njut av livet det är det värt!

Kram
Camilla

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack skall du ha själv vår alldeles egna CAMILLA. Vilken tur att Lennart (snyft) hittade dig åt oss - för oss alla i Luleå. Det måste ha varit ett "tecken" på något sätt.
Vi tror även att du kära Camilla kommer att sätta outplånliga spår i centerpartiets politik - inte bara på lokal nivå utan även på central. Det känns så och jag brukar aldrig ha fel.
En kär vän

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR! CAMILLA det är DU
verkligen värd.

Önskar Dig allt gott,Hälsar: L J

Anonym sa...

Hej Camilla!
"Du vågar vara den Du är"
God fortsättning
Athos

Anonym sa...

Camilla! Vadå tecken? Nu får du ett tecken här och en önskan om god fortsättning på det nya året, då kanske jag får ditt mail.
Anna!

Camilla Hansen sa...

Tack Ni!
Nytt år, ny ork och full fart.
Häng med.