tisdag 26 december 2006

Annandag jul

När det gäller ömtåliga metaller är Pool den absoluta favoriten. För det lite tuffare är då Autosol min bästa vän. Medan familjen då sov fick jag polerat både det ena och andra. Älgen fram för tillagning inför familjen Berg som matgäster idag.

Skulle av någon anledning köpa något på Åhléns och fick för första gången i mitt liv se dessa människor som köar till Rean. Intressant.

Familjärt och avstressat med våra familjer och dessa fyra bästisbarn i samma klasser. Vilken glädje av att ha träffats på "öppna förskolan" som det hette, för 6 år sedan. Idag har vi bara en kvar i stan. Måste bli en ändring på det.

Husbonden ska på jazz och jag ska förbereda för mellandagsaktiviteten med kärnan av centereliten i Luleå i morgon. Verksamhetsplanering, nya stadgar från riks, motioner och samkväm. God mat i gott sällskap. Högt i tak som vanligt. Årets höjdpunkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ooohh!! och jag som inte kan vara med. HOPPAS ni inte "spikar" allt 100 posänt utan lämnar något litet åt mig. Ha en jättetrevlig kväll och tänk inte på mig! JAG LIDER!
Anna-Greta