tisdag 15 januari 2008

En del av mig

Tackar Stefan Tornberg som vänligt markandsfört min väna stämma på sin blogg som en kandidat till Sveriges skönaste dialekt och att det faktiskt är en "tävling" som jag minst av allt själv kan påverka. MEN NI däremot... Bara att bli uppraggad och få spontanläsain 30 sekunder i jakten på Sveriges skönaste dialekt är roligt. Dessutom bara några minuter efter att ha berättat mitt levnadsöde på Radio Norrbotten om att söka min biologiske pappa i Cairo.

Uppskattar ni min stämma får ni gärna rösta på mig till tusen i tävlingen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag röstat på dig - tror jag....det var en komplicerad sida.

Camilla Hansen sa...

Oj,oj,oj! Komplicerad, dialektmässigt eller tekniskt?. Kan aldrig tro att det var det senare som som fick ett proffs som Erik att svettas...