lördag 8 december 2007

Hjärterum hos familjen Tornberg

Äkta hemma-hos reportage har alltid en bonus. Nedan syns den goda stämning som var och alltid är hemma hos Birgitta och Stefan Tornberg, särskilt i glöggtider. Läsarbonus - visar stjärterummets egen krans.




Staffan och Stefan. Det har ibland blivit lite mera med den ena än den andra. Kommer ihåg då jag i valrörelsen skulle anmäla mig och äkta maken till något, men i hastigheten blev det Stefan istället. Fick snabbt korrigera mig vilket skapa viss munterhet i andra änden luren,jag verkade inte riktigt ha full koll på vem jag var gift med... Tvärt emot verkligheten. Här sitter de bredvid varandra. En sån tur för mig då.




Thomas Olofsson (fp) och Stefan kör något upplägg. Hann inte höra...



Planerna på en framtida Bergnäsfest börjar knåpas ihop. Familjen Nilsson tar stafettpinnen och mina visitkort. Det kanske räcker...



Tjejsnack med klass hade Kajsa, Birgitta och residensfru Lena Eriksson

(Jag har antingen missat någon uppdatering av något för nu är bloggbildshanteringen fullständigt omöjlig. Har fårr arbeta mig fram i blindo till detta lilla inlägg. Den som kan och vet får gärna hörra av sig.) God kväll!

Inga kommentarer: