tisdag 11 december 2007

Fulltecknat

Mycket användbart men skrämmande. Har införskaffat och snart fullteknat en stor whiteboardalmanacka för 2008. Det var det året, känns det som. Ska passa på att lägga in ett antal dagar "i möte med mig själv...". Finns givetvis de som slår mig. Landshövding PO Eriksson, är en sådan. Fick en god träff med honom och de övriga i styrelsen för Hushållningssällskapet idag. Bäst av allt denna gången var ändå det goda med utdelning av Paul Sandbergstiftelsens stipendier framöver. Alec Lundström och Mats Fabricius har gjort ett bra arbete med underlag och urval. Lite tomtekänsla över det hela. Fort som blixten for så hövdingen vidare mot Brussel. Känner en och annan partikollega som också ska dit. Bad dem äta "Moule et patat frite" för mig. Mussler och pommefrites. Ja, ja! Tala inte om dålig smak. Lär vara en nationalrätt, har jag hört från franskt håll, för längesedan. Nåja, något ska jag ha kvar här i livet.

Inga kommentarer: