torsdag 21 februari 2008

Tack till alla!

Efter att ha tillbringat ca 20 timmar i Niemisel denna vecka så kommer det garanterat kännas fel att inte vara på väg dit i morgon. Det har kommit in ett antal konsekvenser på mailen också så med alla punkter, känslor, konsekvenser och barnteckningar uppskattar jag det hela till ett 250-tal uttalanden av alla de slag. Jag är mycket nöjd med denna vecka, fantastiskt att ha fått möjlighet att träffa gamla godingar och nya uttrycksfulla bekantskaper i bygden. Särskild tanke till alla raka och tydliga barn på skolgården som noga kollat upp "vem jag var" på väg in i huset. Får erkänna att mördeg känns som en lämplig beskrivning i kväll. Ny erfarenhet och lyckad sådan tror jag alla min oppositionskollegor håller med mig om. Vi tackar för tröjorna också! Oslagbart. Oppositionen fortsätter sitt arbete, lycka till önskar vi bygden.

Inga kommentarer: