söndag 30 september 2007

Mottaglig för manlighet...

Sakta i backarna det är inget lockrop utan snarare en ny upplevelse värd att förmedla till VVS-branschen, rena rama affärsidén. En passionerad italienare till varje "desperat hemmafru" om det nu hade funnits så många kvar av dem idag. Nåja, när jag så gör de sista bestyren inför nattens goda sömn så tro jag mig ana en hormonell störning - utöver det vanliga. Då jag vid tandborstning, om ni nu ursäktar detaljerna, böjer mig fram över handfatet så hamnar jag med hela upplevelsecentrat i total närhet av den mest fullkomlige italienske manligheten. Parfymmässigt alltså. Väldigt besynnerlig upplevelse. Som att dricka mjölk i tron att det är saft och så var det parfym. Svårtolkat - ja det var upplevelsen här nu också. Hur många italienare brukar titta upp ur vattenlåset hemma hos er? Eller doften? Nåja än är inte tiden förbi att hamna i dolda kameran men inte hemma hos mig i varje fall. Eller omgift med Don Giovanni... Inga standard reaktioner kan garanteras här. Givetvis blev jag påverkad - på alla sätt men frågetecknen måste rätas ut. Svaret var mindre romatiskt. Ta död på alglukten efter rengöring av sunkig akvarie attiralj.
That´s amore!

1 kommentar:

Anonym sa...

Camilla! Gå genast och lägg dig!