måndag 3 september 2007

Med Linda Y i badet...

Ingen rast och ingen ro. Fullt upp med att nå ända fram med såväl ambition som resultat för föreningar, företag och ungdomars bästa på bygden. Mycket att avsluta. Positiva samtal genom dagen med b l a Nils Olov Lindfors (c), som var på lysande humör efter att bevistat stämman i Kalmar. Honom väl förtjänt. Honom hade jag till lunch. I en blåsig del av centrum avhandlade Carola Lidén (c) och jag ett skolsamtal, mycket i görningen. Avslutningsvis med anledning av Seniorcafét som öppnar i morgon och lite mediakontakter, hade jag mobilen med mig i badet i kväll. Då ringer kära Linda Ylivainio (c), som gruppledare i Övertorneå. Lokal och regional politik avhandlades så i bilen för hennes del och badet för mig. Lika uppskattat varje gång vi hinner utväxla idéer och ambitioner för vår region. Uppstarten till clubbkänsla är på gång. Med utlopp för det mesta.

Inga kommentarer: