måndag 9 april 2007

?tgiljöm ted rä ruH

Hur är det möjligt?
Måste förmedla detta fenomen. Första gången för mig. Tänk att det fortfarande finns den upplevelsen vid mina "unga" år. Nåja, hur irriterat matt blev jag, för att inte tala om min mans känsla över vad just bara jag kan lyckas med. Som ni läser rubriken - Hur är det möjligt? Fast baklänges. Så blev det hela tiden, då jag skulle skriva ett viktigt mail att få iväg. Allt jag skrev blev spegelvändt. För den insatte och goda datoranvändaren tar jag gärna emot förklaringen. Någon knapp du fipplat på, som maken uttryckte det. Men så satte han sig vid datorn och vips var allt bra efter två försök. Utan specialinsats. Nog för att jag har utstrålning men någon måtta får det vara. Tänk att ha förmågan att få världen att snurra åt andra hållet... Förmån?

Inga kommentarer: