lördag 14 april 2007

En stor kväll

Maria med sin Patrik

Att bli tillfrågad av en kollega, en sådan där fantastisk kollega och människa som säger den absoluta sanningen och står vid sitt ord med kärlek i blick. En att lita på. Då blir jag varm över att få frågan om att förätta just hennes och hennes blivande mans vigsel. Vilken ära! Det var så det började. Tillfrågad för ett tag sedan. Nu var det dags. Kände mig i behov av att vara så officiell det bara gick. En trygghet i rollen. Vi som körde "total torp makeover" med E-Type tillsammans för några år sedan.Nog fanns det många känslor som pockade på idag. Men tårarna var inte mina och allt gick bra med moderna texten från Lundell till Kent. Tack för uppdraget och må lyckan vara Er! Jag har vuxit med denna förmån.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Camilla! Du var helt underbar som vigselförrättare och jag förstår att min syster valde dig. Det var en helt fantastisk kväll och de var/är ju så vackra tillsammans.
Hälsningar Rosie (syster till bruden)

Camilla Hansen sa...

Tack så mycket. Gläder mig att det kändes rätt för alla!