torsdag 17 april 2008

MOT KAIRO!

Så var det dags för avfärd. Expedition Robinson är en plutt mot detta. Såväl vad gäller packning som kroppens avvoga inställning till allt som är på gång.

På Arlanda får jag så följe med Reefat och tillsammans ska så del två i sökandet på min biologiske pappa ta fart. Stort tack till all hjälpsamhet av redaktions- och kamera folk på SVT gänget i Luleå. Tillbringade en bra timme där igår med sladdar och batterier, kameradelar och annat. Vi får se vad det blir av det.

Morgonen har i varjefall varit i familjens tecken. Puss och kram med barnen och slutfinishpeppning med Staffan, såväl mentalt som kameralt. Ett antal sms har lyckönskat mig på resan s väg. Med det vill jag bara önska er en bra vecka. Nu far jag. Åter i Luleå på torsdag. Hoppas kunna blogga emellanåt. In sha allah... Om gud är god och stumparna håller.

Inga kommentarer: