torsdag 4 oktober 2007

Min dag - en bra dag

Vilken dag, tack för fina SMS, mail, blommor och grattissamtal! En tempofylld födselsedag, så där mitt i livet och då man är som bäst, har jag lärt mig och börjat känna. Förmiddagen med besök av internationella samhällsplaneringsgymnasister som redovisade sitt arbete om det framtida hållbara samhället Utopia! Vidare med en lunch med Erika (kd) och promenad i höstfärgerna.

Norrbottens största ek? Utanför residenset i Luleå.

Erika och jag får väl slåss om vem av oss som ska in...


Vidare lite för oplanerat men bra, besök på Casa Wikström och Erika och jag drömde iväg vad gäller möbler och heminredning. Glatt påhejade av moderata influenser. In i kakelbutiken och där stod det, drömmen i mitt liv. OOOH! Säger jag bara. Den som köper karet får mig på köpet...


Vilken skapelse - och med specialeffekter

Safety before everything, Räddnings och beredskaputskottet - allvar på bordet. Jag skulle stå för fika, hade jag självman tagit på mig, med anledning av födelsedag och allt. Skyller på Erika som förvirrade iväg mig så det glömdes bort. Men vi löste det, tillsammans - Shell, a girls best friend... Hemåt för att avnjuta den gravade rödingen med mandelpotatis och tunnbröd. En bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Den som köper karet får mig på köpet..."
Vad säger Staffan om det ??

Camilla Hansen sa...

Han kanske köper karet!

Anonym sa...

:-))