torsdag 1 november 2007

Tack för vänligheten!

Otroligt och intressant. Tack alla som kommenterat och mailat och SMS:at hälsningar till mig efter programmet i går kväll, med kommentarer som: starkt, modigt, lycka till, klart godkänt, till och med MVG, klart jag ska söka och gräva, att jag är en stark människa och spännande kvinna. Till och med Hurrarop för alla tres räkning i programmet. Med tiden blir väl ovanan att vara i tv bortarbetad - ämnet krävde en del. En "naturlig" del av mitt liv tillika en besynnerlig historia. Tänk så mycket öden och äventyr som vandrar runt på denna jord. Och alla bär på något. Jag har alltid varit så begeistrad av Astrid Lindgrenvärlden. Förundrad och imponerad över de som lever i en "bullerbyfamilj". Men även i Astrids sagor finns en annan sida och döden som skiljer oss åt. Men, tills dess må livet levas - oavsett var!

Inga kommentarer: