onsdag 14 november 2007

Hej, hej!

Det märks, hela tiden. Strömmen av människor kända och okända som med stort intresse följer detta mitt sökande efter mina rötter. Hemskt mycket hej, överallt och i alla sammanhang. Bara positivt. I sökandet av faderskapet i Kairo är statusen som följer. Lokalisering till kvarters nivå av var han är bosatt. Har idag, med mycket känslor, lämnat ifrån mig mitt livs ödmjukaste brev, för vidare förmedling, då exakt adress förhoppningsvis kommer fram. Ett stort delmål bara det. Tack till de som kämpar och drar i detta!

med anledning av att kämpa för sin sak. Regeringen har både ett och annat att ta itu med. Med Norrbottens perspektiv och kommande investeringar står givetvis infrastrukturen högst upp. På vår lista i Norrbotten. Vissa starka grepp med bra tajming får inte ta för lång tid, är min uppmaning uppåt i leden. Norr om Svea ligger fortfarande på samma plats. Oavsett styre.

Inga kommentarer: