onsdag 26 november 2008

Väsentligheter idag

Återkommere med mera i morgon.
Sömnens timma är slagen och även jag lite mör. Tack alla fina människor jag mött idag. Elever, personal och politiska representanter på Stadsöskolan på träffen där. Ni äger...

En speciell intervjuupplevelse på eftermiddagen med en elev från mediaprogrammet - där vingslagen av en ny "Frank Nilsson" kändes häftiga. Ett stort kliv framåt i partiet under kvällens månadsmöte och hatten av för föredragshållaren Gunnar Tåhlin, Galären som med helt rätt klimatklädsel från Re-cover tog Luleås framtidautsikter under lupp. Celldelning i byggbranschen - en möjlighet även för Luleå. Tack för denna kväll och diskussion!
Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att intervjun var en upplevelse idag! Tack för en trevlig pratstund som satte igång tankearbetet ordentligt. Och tack för allt material du skickade med mig, jag gick genom hela stan med den gröna påsen med den vita blomman på :-).

Anonym sa...

... Jag menade den vita fyrklövern!