onsdag 28 februari 2007

Jag tror, jag tror på kärleken

Som att själv bli lite förälskad. Nu har jag två vigslar inbokade.

Jag är övertygad om att förälskelser även om viss förvirring kan uppstå är en utvecklingskraft. Världen brukar te sig lite annorlunda under denna fas. När då dessa par sansat sig och överlevt vardagens mindre rosa känsla genom disk, räkningar och vinterkräksjuka. Ja, det är då det börjar räknas. Den riktiga och äkta kärleken. Är oerhört imponerad av dessa par som firar 30-årsdag och ännu värre. Värderingar av vad som är viktigt i relationen och livet förändras. En hyllning till dem som lyckas med detta och gör det bra.

Med kärlek till mina barn har jag nu dessa närmaste dagar "sportlovat bort mig".
Lite sol hade varit skönt men värmen inombords får duga.

Inga kommentarer: